Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky ke smlouvě o studiu a prodeji kurzů (dále jen „VOP“)

  1. Úvodní ustanovení
  • 1.1. VOP upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Akademií a Studentem v souvislosti s uzavřením Smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí vzdělání v rámci Kurzu a umožnění absolvování Kurzu, popř. prodej Kurzu organizovaného ze strany třetí osoby.
  • 1.2. VOP vymezují právní rámec Smlouvy a jsou nedílnou součástí Smlouvy. VOP jsou vydané dle ustanovení § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších právních předpisů (dále jen „Občanský zákoník“).
  • 1.3. Akademie nabízí Studentům své služby zejména prostřednictvím webové prezentace, popř. jiným vhodným způsobem. Odesláním online objednávky Student stvrzuje, že se řádně obeznámil s obsahem VOP a nečiní vůči nim žádné výhrady. V případě uzavření Smlouvy v listinné formě jsou VOP přílohou Smlouvy.
  • 1.4. V případě, že Kurz nebude organizovaný Akademií, Student může být vyzván, aby uzavřel další smlouvu s třetí osobou, jinak platí, že třetí osoba má práva a povinnosti jako Akademie. Akademie bude Zákazníka informovat, pokud Kurz organizuje třetí osoba.
  • 1.5. Kontaktními údaji Akademie jsou:
    web: www.msdentalkurzy.cz
    email: info@msdentalkurzy.cz
    tel.: 721 337 229
    sídlo: Karlovo nám. 292/15, 120 00 Praha 2
  1. Definice základních pojmů
  • 2.1. Akademií se rozumí obchodní společnost MS Academy s.r.o., IČ: 17855691, DIČ: CZ17855691, se sídlem Karlovo náměstí 292/15, Nové Město, 120 00 Praha 2, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 377892 (dále jen „Akademie“). Akademie je podnikatel a je oprávněn k poskytnutí vzdělávání na základě živnostenského oprávnění, popř. příslušné akreditace.
  • 2.2. Studentem se rozumí člověk splňující Akademií či právními předpisy vyžadované podmínky pro absolvování vzdělání nabízeného Akademií, který bude přímo absolvovat vzdělání nabízené Akademií (dále jen „Student“). Práva a povinnosti Studenta se mohou lišit podle jeho právního postavení, zda se jedná o spotřebitele, způsob uzavírání smlouvy (distančním způsobem, mimo obvyklé obchodní prostory), nebo Student je osobou odlišnou od spotřebitele.
  • 2.3. Smluvními stranami se rozumí Akademie a Student (dále jen „Smluvní strany“, nebo jednotlivě „Smluvní strana“).
  • 2.4. Smlouvou se rozumí smlouva, kterou uzavírá Akademie a Student, jejímž předmětem je poskytnutí vzdělání v rámci Kurzu a umožnění absolvování Kurzu (dále jen „Smlouva“). VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. V případě, že je Smlouva uzavírána samostatně a stanoví jiná práva a povinnosti, použije se Smlouva přednostně před těmito VOP.
  • 2.5. Plátcem kurzu se rozumí osoba, která hradí úplatu za (kurzovné) služby poskytované Akademií ve prospěch Studenta nebo v jeho prospěch uzavře Smlouvu (dále jen „Plátce kurzu“). V případě, že Plátce kurzu bude Smluvní stranou Smlouvy, dopadají na Plátce kurzu přiměřeně práva a povinnosti stanovaná pro Studenta a Plátce kurzu je povinen zajistit, aby osoba, která bude v pozici Studenta plnila práva a povinnosti Studenta. Pokud Plátce kurzu není spotřebitel, nemůže se ani Student dovolávat práv spotřebitelů.
  • 2.6. Kurzem se rozumí jakýkoliv kurz nabízený ze strany Akademie. Konkrétní Kurz si vybírá Student z nabídky Akademie. Primární zaměření Akademie spočívá v kurzech zaměřených na odbornou způsobilost pro zubní instrumentářky a jiné obdobné kurzy související se stomatologií.
  • 2.7. Dalšími službami se rozumí jiné služby vedoucí k poskytování vzdělávání, poradenství, výuky či kurzů, popř. prodej výrobků a služeb (dále jen „Další služby“). Není-li uvedeno při uzavírání Smlouvy jinak, použije se úprava Kurzu obdobně i na Další služby, které mohou být poskytovány současně s Kurzem či samostatně. V případě, že jsou Další služby poskytovány po odsouhlasení těchto VOP není nezbytné, aby byly VOP znovu odsouhlasovány.
  • 2.8. Podmínky pro absolvování Kurzu jsou stanoveny v rámci prezentace Kurzu nebo přílohou, ve které jsou specifikovány nezbytné podmínky pro absolvování kurzu a vydání certifikátu (dále jen „Podmínky“). Kogentní podmínky vyžadované právními předpisy pro absolvování Kurzu mají přednost před Smlouvou a VOP.
  1. Předmět Smlouvy a způsob uzavření Smlouvy
  • 3.1. Akademie se zavazuje poskytnout Studentovi vzdělání, a to v rozsahu a za podmínek stanovených Smlouvou a Student se zavazuje Akademii uhradit úplatu (dále jen „Kurzovné“) v dohodnuté výši a dodržovat dohodnuté podmínky.
  • 3.2. Student má zájem absolvovat Kurz a za tímto účelem se přihlásil k absolvování Kurzu. Konkrétní Kurz Student zvolil prostřednictvím webové prezentace Akademie nebo jiným vhodným způsobem.
  • 3.3. Výše Kurzovného je vždy uvedena v nabídce konkrétního Kurzu a následně stvrzena při objednávce. Vedle Kurzovného mohou být vyžadovány další úhrady či poplatky, pokud Student požádá o dodatečnou službu (např. poplatek za prodloužení studia, opravné a náhradní termíny, poplatek za vydání diplomu či kupní cena za výrobek aj.).
  • 3.4. Smlouva je v případě uzavírání dálkovým způsobem uzavřena okamžikem přijetí závazné elektronické nabídky Akademie ze strany Studenta nebo Plátce kurzu. Součástí přijetí musí být odsouhlasení VOP. Přijetí Student provádí elektronickou formou prostřednictvím řádně vyplněného objednávkového formuláře a povinnost Akademie poskytnout Kurzu nabývá účinnosti úhradou Kurzovného a elektronickým potvrzením Akademie o uzavření Smlouvy (s výjimkou zvláštních ujednání). Vyplněním kontaktního formuláře bez odsouhlasení VOP se považuje pouze za projevení zájmu Studenta k uzavření Smlouvy. V případě, že Student bude nejpozději v průběhu uzavření Smlouvy informovat Akademii o zájmu absolvovat Kurz v rámci rekvalifikace, Smlouva nabývá účinnosti v okamžiku potvrzení Akademie o přijetí dohody o rekvalifikaci.
  • 3.5. Smlouva může být uzavřena i jiným vhodným způsobem na dálku (zejména emailem bez využití objednávkového formuláře). V takovém případě musí být zřejmé, že Student (Plátce kurzu) odsouhlasil tyto VOP včetně identifikace konkrétního kurzu, Kurzovného, termínu konání a Akademie potvrdila uzavření Smlouvy.
  • 3.6. Další služby mohou být poskytnuty pouze na základě objednávky Studenta, pokud dříve byly odsouhlaseny tyto VOP.
  • 3.7. V případě uzavírání Smlouvy v listinné podobě je Smlouva uzavřena podpisem všech Smluvních stran.
  • 3.8. Smluvní strany se mohou dohodnout před přijetím objednávky na změnách Smlouvy, a to prostřednictvím elektronické komunikace. Za změnu Smlouvy jsou považovány i informace zveřejněné v nabídce Akademie, které se odchylují od těchto VOP, a to s výjimkou vadných informací. V případě, že Poskytovatel zjistí vadnou informaci ve své prezentaci bez zbytečného odkladu bude informovat Studenta. Student nemá nárok na splnění povinností Akademie plynoucí z vadné informace, a to vždy pokud vadná informace bude spočívat v chybně uvedené informaci o Kurzovném či jiné podmínce pro absolvování, která bude zjevně odlišná oproti obvyklým ujednáním.
  • 3.9. V rámci prezentace konkrétního Kurzu byl Student seznámen zejména s následujícími údaji:
    a) název, popis obsahu a rozsah;
    b) podmínky pro absolvování;
    c) termín zahájení, popř. místo konání a počet volných míst;
    d) Kurzovné a jeho splatnost, včetně ceníku dalších služeb (např. poplatku za prodloužení studia, poplatku za opravné či náhradní termíny aj.).
    Výše uvedené údaje jsou součástí webové (popř. jiné písemné) prezentace Kurzu nebo jsou k dispozici v tištěné podobě u Akademie a před podpisem Smlouvy je Student povinen se s nimi seznámit před uzavřením Smlouvy.
  • 3.10. Uzavřením Smlouvy je nahrazena veškerá předchozí komunikace či dohody učiněné před okamžikem uzavření Smlouvy, ledaže Smluvní strany ve své komunikaci vzájemně odsouhlasily změnu Smlouvy.
  • 3.11. Kurz je poskytován v českém jazyce, ledaže je v rámci nabídky Akademie uvedeno jinak. Student prohlašuje, že ovládá český jazyk na úrovni umožňující absolvování Kurzu.
  • 3.12. Akademie je oprávněna před termínem zahájení Kurzu služby neposkytnout, a to zejména z důvodu naplnění Kurzu či z jiného důvodu, který vede k nemožnosti Kurz poskytnout.
  • 3.13. Student souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavíráním Smlouvy. Náklady vzniklé Studentovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (např. náklady na internetové připojení, telefonní hovor) si hradí Student sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  • 3.14. Organizace Kurzu, podmínky pro absolvování Kurzu a vydání certifikátu jsou přílohou Smlouvy.
  • 3.15. Konkrétní harmonogram teoretické a praktické části je stanoven pro každého Studenta individuálně, a to s ohledem na počet účastníků, časové možnosti poskytovatelů praktické části a průběhu studia.
  • 3.16. Platnost podmínek zveřejněných v rámci prezentace Akademie je platná pouze po dobu zobrazení. Smluvní strany se nemohou domáhat uzavření Smlouvy za podmínek, které již nejsou součástí prezentace.
  1. Platební podmínky
  • 4.1. Student je povinen uhradit cenu za umožnění absolvování Kurzu ve výši stanovené Akademií uvedenou při objednávce Studenta (Kurzovné). V případě, že Akademie bude ke dni úhrady Kurzovného plátcem DPH, Kurzovné se navýší o zákonnou výši DPH. Student uhradí Kurzovné do 3 dnů od provedení objednávky. Pokud Kurzovné nebude uhrazeno včas, Akademie si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo k ni nepřihlížet.
  • 4.2. Akademie je oprávněna povolit úhradu Kurzovného více platbami, a to zejména platby zálohy a následného doplatku. Poté se splatnost řídi příslušnými fakturami, které budou Studentovi zaslány.
  • 4.3. Student se dále zavazuje uhradit případné další úhrady a poplatky či kupní ceny za služby a výrobky objednané dle ceníku Akademie obdobně podle podmínek pro úhradu Kurzovného.
  • 4.4. Student je povinen uhradit Kurzovné na účet uvedený Akademií s uvedením variabilního symbolu, který bude Studentovi sdělen. Neuvedením správného variabilního symbolu může dojít k prodlení s úhradou nebo vrácení zaslané částky.
  • 4.5. Kurzovné ve sjednané výši může za Studenta uhradit třetí osoba, a to zejména jeho zaměstnavatel, pokud není v pozici Plátce kurzu. V případě, že bude za Studenta hradit Kurzovné třetí osoba je Student povinen sjednat s třetí osobou, že třetí osoba hradí Kurzovné bez nároku na vrácení uhrazených finančních prostředků a finanční prostředky budou zaúčtovány na Kurzovné. Na žádost Akademie je Student povinen předložit písemný souhlas třetí osoby s úhradou Kurzovného. V případě porušení povinností dle tohoto odstavce je nárok Akademie na Kurzovné zachován a Student je povinen nahradit škodu.
  • 4.6. V případě prodlení Studenta s úhradou Kurzovného řádně a včas není Akademie povinna umožnit Studentovi absolvování sjednaného kurzu a Akademie má právo požadovat po Studentovi smluvní pokutu ve výši 10 % sjednaného Kurzovného za každý započatý kalendářní měsíc prodlení, a to maximálně do výše sjednaného Kurzovného. Nárok na náhradu škodu vzniklé porušením utvrzené povinnosti není sjednáním smluvní pokuty dotčen.
  • 4.7. Smluvní strany se dohodly, že Student není oprávněn uhrazené Kurzovné, popř. zálohu na Kurzovné, žádat po Akademii zpět, pokud z vlastního rozhodnutí absolvování Kurzu ukončí, nesplní kvalifikační podmínky Kurzu, nedokončí, nezahájí, nesplní podmínky či z jiného důvodu svoji účast na Kurzu ukončí. V uvedených případech se má za to, že Smlouva byla ze strany Akademie splněna. Akademie si vyhrazuje právo vrátit Kurzovné Studentovi jen ve výjimečných případech odůvodněných zvláštními okolnostmi na základně vlastního uvážení Akademie.
  • 4.8. V případě, že Student neabsolvuje Kurz ve lhůtě stanovené Akademií, zavazuje se uhradit nad rámec Kurzovného částku stanovenou v ceníku Akademie. Maximální doba trvání studia je omezena 12 měsíci od zahájení Kurzu. Maximální doba trvání studia může být mezi Smluvními stranami sjednána odlišně.
  • 4.9. Kurzovné se považuje za uhrazené okamžikem připsání platby na účet Akademie, popř. okamžikem úhrady do pokladny Akademie. V případě, že Studentovi bude umožněna platba kartou prostřednictvím online platební brány, musí se jednat o kartu, která má povolené platby online. Přenos dat zajišťuje třetí osoba (poskytovatel platební brány), když Student se zavazuje dodržovat podmínky stanovené poskytovatelem platební brány včetně nezbytného zadání vyžadovaných údajů. K údajům zadaným pro platbu kartou online nemá Akademie přístup.
  • 4.10. Student nese náklady ke studiu samostatně, když Akademie nezajišťuje dopravu, přepravu věcí, náklady na dodávky energií, internetu a hardware, či jiných nákladů, které nejsou náklady přímo na zajištění možnosti vzdělání.
  • 4.11. Pokud Student současně s objednávkou sdělí Akademii informaci o zájmu absolvovat kurzu v rámci rekvalifikace a následně doloží dohodu o rekvalifikaci uzavřenou s příslušným orgánem veřejné moci (Úřad práce), splatnost Kurzovného se řídí předloženou dohodou o rekvalifikaci, nejpozději však do 30 dní od skončení Kurzu (včetně Kurzu nesplněného či jinak zaniklého). Student je Akademii povinen poskytnout veškerou nezbytnou součinnost za účelem proplacení kurzu ze strany Úřadu práce. Toto ustanovení se použije v rámci úpravy VOP přednostně.
  • 4.12. Předložením dohody o rekvalifikaci se Student nezbavuje povinnosti uhradit Kurzovné, a proto Student je povinen uhradit Kurzovné i v případě, že nebude Kurzovné uhrazeno řádně a včas dle předložené dohody o rekvalifikaci (např. Student nedokončí Kurz) či bude uhrazeno Kurzovné jen částečně.
  • 4.13. Akademie umožňuje provedení platby Kurzovného prostřednictvím platební brány comgate provozované společností Comgate a.s., IČO: 27924505, se sídlem Gočárova třída 1754/48b, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové. Informace o platební bráně a podmínky využívání jsou dostupné na adrese https://www.comgate.cz/platebni-brana. Poskytovatel neodpovídá za provoz platební brány a sdělené údaje.
  • 4.14. V případě, že Student požádá o zrušení Smlouvy před zahájením Kurzu, má Akademie nárok na celou nebo poměrnou část Kurzovného sníženou o již poskytnuté služby a storno poplatek, který činí 50 % z ceny Kurzu. Storno poplatek nebude účtován, pokud k odstoupení od Smlouvy dojde nejméně 30 dní předem.
  1. Práva a povinnosti Smluvních stran
  • 5.1. Akademie se zavazuje:
    a) poskytnout Kurz v souladu s akreditací, právními předpisy a prostřednictvím odborných a kvalifikovaných pracovníků (lektorů);
    b) informovat Studenta o změnách v Kurzu, tj. zejména v jeho organizaci či harmonogramu;
    c) vydat Studentovi daňový doklad, popř. potvrzení (fakturu) o úhradě zálohy či jiné platby;
    d) v případě, že zruší Kurz před jeho zahájením z důvodu na straně Akademie, vrátit Studentovi částku již uhrazenou za Kurzovné či jeho část, a to do 30 dní od zrušení Kurzu.
  • 5.2. Student se zavazuje:
    a) řádně připravovat, studovat a plnit všechny studijní povinnosti, včetně povinností dle Smlouvy, právních předpisů a pravidel týkajících se kurzu vydaných Akademií či Ministerstvem zdravotnictví České republiky;
    b) uhradit řádně a včas Kurzovné;
    c) splnit a doložit splnění Podmínek a dodržovat harmonogram stanovený Akademií, včetně termínů stanovených pro teoretickou a odbornou výuku;
    d) seznámit se a dodržovat vnitřní předpisy a předpisy BOZP Akademie a poskytovatelů odborné praxe a dodržovat je, včetně poskytnutí nezbytné součinnost ke splnění podmínek pro absolvování odborné či teoretické praxe;
    e) zajistit si na vlastní náklady učební pomůcky;
    f) zajistit vlastní technické vybavení nezbytné k on-line výuce prostřednictvím Webové aplikace včetně internetového připojení. Akademie nezajišťuje technické vybavení nezbytné k absolvování on-line výuky a ani nezbytné internetové připojení;
    g) absolvovat Kurz nejpozději do Akademií stanoveného termínu, jinak do 6 měsíců. V případě prodlení se Student zavazuje uhradit poplatek za prodloužení studia dle ceníku Akademie;
    h) plnit povinnosti stanovené jednotlivými dodavateli služeb, a to zejména za účelem splnění povinností vyžadovaných právními předpisy, bezpečností osob a ochrany zdraví zúčastněných osob, popř. ochrany majetku, osobních údajů či jiných okolností. Student bere na vědomí, že nesplnění vyžadovaných podmínek je porušením Smlouvy o studiu a Akademie nenese odpovědnost za prodlení;
    i) nepořizovat jakékoli vizuální, audiovizuální či hlasové záznamy v prostorech Akademie, v prostorech poskytovatelů odborné praxe a elektronické výuky;
    j) umožnit sběr informací nezbytných pro doložení absolvování Kurzu ze strany příslušného orgánu veřejné moci;
    k) nahlašovat změny údajů o jeho osobě či jinou změnu skutečností, které jsou podmínkou pro absolvování Kurzu.
  • 5.3. Akademie je oprávněna kdykoliv v průběhu Kurzu jednostranně změnit organizaci či harmonogram Kurzu, ledaže by změna měla za následek nesplnění podmínek akreditace.
  • 5.4. Akademie je oprávněna před započetím Kurzu, jej zrušit bez náhradního termínu.
  • 5.5. Student bere na vědomí, že Akademie zpracuje jeho osobní údaje v rozsahu nezbytném pro vedení Kurzu, výkon odborné praxe na pracovištích poskytovatelů odborných praxí a pro vydání osvědčení o získání kvalifikace. Stejně tak v nezbytné míře budou zpracovávat osobní údaje i poskytovatelé teoretické a odborné praxe.
  • 5.6. Student je oprávněn v případech zvláštního zřetele požádat Akademii o přerušení Kurzu. Akademie může po vyhodnocení oprávněnosti vyhovět žádosti o přerušení Kurzu. Přerušení Kurzu je omezeno maximální dobou trvání Kurzu.
  • 5.7. Úhrada Kurzovného, popř. jiné úhrady dle ceníku Akademie, je podmínkou poskytování Kurzu. V případě prodlení s platbou Kurzovného řádně a včas nemusí Akademie umožnit Studentovi absolvování Kurzu, tj. započít, pokračovat či dokončit Kurz, přičemž tato skutečnost není překážkou na straně Akademie a nevede k porušení povinností dle Smlouvy ze strany Akademie.
  • 5.8. Student je povinen zachovávat mlčenlivost o veškerých osobních údajích, a to zejména o citlivých zdravotních údajích, se kterými bude seznámen při teoretické či praktické části Kurzu. Student je zároveň povinen zachovávat mlčenlivost o všech výukových materiálech, tj. zejména výukové materiály předané či zpřístupněné Akademií nezveřejňovat a učinit přiměřená opatření, aby nedošlo k jejich veřejnému zpřístupnění (např. neukládat na veřejné datové úložiště). Za porušení mlčenlivosti dle tohoto odstavce je Student povinen uhradit Smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení povinnosti mlčenlivosti, když náhrada škody není smluvní pokutou dotčena. Smluvní pokuta je stanovena s ohledem na ochranu údajů třetích osob, ochranu zájmů Akademie a předcházení újmy, kterou nelze napravit do původního stavu (zveřejnění zdravotních údajů, předání podkladů atd.).
  • 5.9. Student se zavazuje po dobu trvání Kurzu mít zřízenou emailovou adresu, ke které bude pravidelně přistupovat a být schopen přijímat zprávy od Akademie. Smluvní strany souhlasí, že Student bude komunikovat prostřednictvím emailové adresy sdělené při uzavření Smlouvy.
  • 5.10. Student bere na vědomí, že Akademie neodpovídá za újmu, kterou Student v průběhu Kurzu způsobí ostatním studentům či třetím osobám. Akademie také neodpovídá za újmu, která bude Studentovi způsobena ze strany třetích osob.
  • 5.11. Akademie zabezpečuje organizaci a odbornou stránku Kurzu, neodpovídá však za skutečnost, zda Student Kurz absolvuje úspěšně. Nesplnění znalostních či odborných podmínek Kurzu není důvodem k vrácení Kurzovného a je důvodem pro ukončení poskytování Kurzu.
  1. Obecné podmínky pro absolvování Kurzu
  • 6.1. Student je povinen splnit obecné podmínky pro absolvování Kurzu, ledaže Akademie informuje Studenta (prostřednictvím prezentace či samostatnou přílohou) o jiných podmínkách pro absolvování Kurzu.
  • 6.2. Obecnými podmínkami jsou:
    a) zdravotní způsobilost pro absolvování Kurzu;
    b) plná svéprávnost, popř. způsobilost právně jednat ve věci uzavření Smlouvy, pokud je Kurzu vhodný i pro osoby bez plné svéprávnosti;
    c) odborná způsobilost pro absolvování Kurzu;
    d) jazyková způsobilost pro absolvování Kurzu (obecně vyžadována znalost českého jazyka);
    e) technická způsobilost, tj. zajištění odpovídajícího hardware a software vybavení včetně schopnosti ovládat hardware a software;
  1. Webová aplikace
  • 7.1. Kurzy organizované Akademií zpravidla kladou důraz na distanční možnost výuky.
  • 7.2. Akademie před zahájením Kurzu zašle Studentovi na jím uvedenou emailovou adresu přístupové údaje do webové aplikace dostupné prostřednictvím internetové sítě, která je určena k absolvování Kurzu, a to zejména teoretické části (dále jen „Webová aplikace“). Užívání Webové aplikace je nezbytné pro absolvování Kurzu.
  • 7.3. Přístupové údaje do Webové aplikace jsou unikátní pro Studenta a Student se zavazuje nesdělovat přístupové údaje třetí osobě. Student zároveň přijme přiměřená opatření k ochraně přístupových údajů, aby k nim byl zamezen přístup ze strany třetích osob. Student není oprávněn disponovat bez souhlasu Akademie s více přístupovými údaji do Webové aplikace.
  • 7.4. Student souhlasí, že v průběhu poskytování služeb může Akademie Studentovi zasílat informace prostřednictvím Webové aplikace nebo prostřednictvím Webové aplikace může probíhat vzájemná komunikace.
  • 7.5. Uzavřením Smlouvy Student nabývá nevýhradní licenci k užívání Webové aplikace, v rozsahu nezbytném pro splnění předmětu smlouvy. Student není oprávněn užívat Webovou aplikaci k jiným účelům než za účelem absolvování vybraného a uhrazeného studia. Student tímto či jiným budoucím ujednáním nenabývá jakékoliv vlastnické právo k části či celé Webové aplikaci.
  • 7.6. Student je oprávněn změnit své heslo k Webové aplikaci. Akademie přístupové údaje zneplatní bez zbytečného odkladu po absolvování Kurzu nebo na základě písemné žádosti Studenta.
  • 7.7. Přihlášením do Webové aplikace Student v pozici spotřebitele souhlasí, aby Akademie započala s plněním povinností před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy.
  • 7.8. Student není oprávněn poskytnout licenci, podlicenci či jiné užívací či požívací právo k Webové aplikaci třetí osobě. Student je povinen Webovou aplikaci užít ke sjednanému účelu.
  • 7.9. V případě porušení podmínek užívání, Student odpovídá za veškerou vzniklou újmu a Akademie je oprávněna znemožnit užívání Webové aplikace a bez dalšího odstoupit od Smlouvy.
  • 7.10. Uzavřením Smlouvy nedochází ze strany Akademie k převodu jakýchkoliv autorských práv či jiných práv duševního vlastnictví. Pokud v souvislosti s užíváním Webové aplikace ze strany Studenta a osob, kterým Student umožní užívání Webové aplikace, vznikne autorské dílo, nabývá v neomezeném rozsahu a bezúplatně veškerá majetková práva ke vzniklému autorskému dílu Akademie.
  • 7.11. Smluvní strany prohlašují, že dodržení licenčních ujednání je podstatnou okolností při uzavírání Smlouvy, bez které by Akademie Smlouvu neuzavřela.
  • 7.12. Student je povinen dodržovat veškeré obecně závazné právní předpisy, včetně základních pravidel slušnosti a dobrých mravů při využívání Webové aplikace. Student se zdrží hrubého jednání vůči ostatním Studentům či Akademii nebo přetížení serverů. Student bere na vědomí, že je odpovědný za své příspěvky na Webové aplikaci, a to zejména za porušení autorského práva, porušení průmyslových práv nebo porušení předpisů upravujících podnikání fyzických či právnických osob. Akademie je oprávněna kdykoliv smazat příspěvek Studenta, který bude či by mohl jakýmkoliv způsobem porušovat práva jiné osoby či bude vyhodnocen jako nevhodný, urážlivý či nesouvisející s výukou.
  1. Trvání Smlouvy, odstoupení od smlouvy
  • 8.1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to ode dne uzavření do doby absolvování Kurzu nebo poskytnutí poslední možnosti absolvovat Kurz, pokud nedojde k úspěšnému absolvování Kurzu. Smlouva je omezena maximální dobou trvání Kurzu.
  • 8.2. Student, který je zároveň spotřebitelem je v souladu s ustanovením § 1829 Občanského zákoníku, oprávněn odstoupit od uzavřené Smlouvy do 14 dní od uzavření Smlouvy, pokud byla Smlouva uzavřena distančně či mimo obchodní prostory Akademie.
  • 8.3. Pokud Student zvolí termín zahájení Kurzu před uplynutím lhůty k odstoupení od Smlouvy dle předchozího odstavce, Student souhlasí a Akademie má za to, že Student výslovně žádá Akademii, aby započala s plněním Smlouvy před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy v souladu s ustanovením § 1823 Občanského zákoníku. Student bere na vědomí, že počátek Kurzu je zpravidla stanoven pro více studentů najednou, a proto k zahájení Kurzu jsou stanoveny pevné termíny, které nelze individuálně přizpůsobovat.
  • 8.4. Odstoupení od Smlouvy musí být Akademii ze strany Studenta v pozici spotřebitel odesláno ve lhůtě k odstoupení do Smlouvy. Pro odstoupení od Smlouvy může Student v pozici spotřebitele využit vzorový formulář poskytovaný Akademií, jenž je nedílnou součástí VOP. Odstoupení od kupní smlouvy může Student zasílat mimo jiné na adresu sídla Akademie či na adresu elektronické pošty Akademie.
  • 8.5. Po dobu, kdy má Student v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od Smlouvy odstoupit, je Akademie také oprávněna kdykoliv od Smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí Akademie Studentovi Kurzovné bez zbytečného odkladu.
  • 8.6. Student je dále oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud Akademie závažným způsobem poruší povinnosti stanovené Smlouvou, těmito VOP nebo příslušnými právními předpisy, a to zejména Akademie neposkytne Kurz nebo bezdůvodně Kurz předčasně ukončí.
  • 8.7. Akademie je mj. oprávněna odstoupit od Smlouvy bez povinnosti vracet Kurzovné pokud:
    a) Student závažným způsobem poruší povinnosti stanovené Smlouvou, těmito VOP nebo příslušnými právními předpisy, a to zejména Student neposkytne součinnost do 14 dní i přes písemnou výzvu učiněnou prostřednictvím emailu či Webové aplikace;
    b) Student bude v prodlení s úhradou Kurzovného či jiné platby po dobu delší 10 dní;
    c) Student uvedl hrubě zkreslené nebo nepravdivé údaje v objednávce, která byla podkladem pro uzavření Smlouvy;
    d) Student nebude po uzavření Smlouvy splňovat podmínky Kurzu;
    e) Student odmítne dodržovat povinnosti stanovené poskytovateli praktické části výuky
    f) Student jinak znemožní poskytování Kurzu po dobu delší 10 dní;
  • 8.8. V případě naplnění podmínky dle předchozího odstavce je Student povinen uhradit smluvní pokutu ve výši poloviny Kurzovného. Sjednanou smluvní pokutou není dotčeno právo Akademie požadovat náhradu škody převyšující sjednanou smluvní pokutu. Smluvní pokuta zajišťuje řádný průběh Kurzu a zároveň paušalizuje škodu způsobenou Akademii v důsledku předčasného ukončení Kurzu.
  • 8.9. Akademie je oprávněna odstoupit od Smlouvy, pokud nebude naplněna minimální kapacita Kurzu, která je stanovena na úroveň 90% celkové kapacity Kurzu, ledaže je uvedeno jinak. V takovém případě Akademie vrátí přijatou úplatu, ledaže se se Studentem dohodne jinak (např. na jiném termínu Kurzu).
  • 8.10. Nárok na náhradu škody vzniklé na věcech předaných Studentovi je Akademie oprávněna jednostranně započíst proti případnému nároku Studenta na vrácení Kurzovného. Akademie neodpovídá za věci Studenta a Student je povinen své věci přiměřeně zabezpečit.
  • 8.11. Akademie není odpovědná za prodlení způsobené vyšší mocí nebo okolností, kterou nebylo možné předvídat nebo okolností, kterou nelze bez nepřiměřeného úsilí překonat. Pokud se splnění Smlouvy stane nemožným v důsledku vyšší moci anebo nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli Akademie, strana, která se bude chtít na tyto skutečnosti odvolat, požádá druhou stranu o úpravu Smlouvy. Pokud nedojde k dohodě, má strana, která se odvolala na vyšší moc anebo na nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli Akademie, právo odstoupit od smlouvy a žádná ze Smluvních stran nemá nárok na náhradu škody. Účinnost odstoupení nastává v tomto případě dnem doručení oznámení.
  • 8.12. Odstoupením od smlouvy nezaniká nárok na náhradu škody, nároků na náhradu škodu či jiných nároků vzniklých do dne účinnosti odstoupení od smlouvy.
  1. Poučení
  • 9.1. V případě, že mezi Smluvními stranami dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z této Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Student podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, kterou je možné za uvedeným účelem kontaktovat na adrese Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, Praha, 120 00, Česko nebo elektronicky na adr@coi.cz, web: adr.coi.cz
  • 9.2. Akademie je správcem osobních údajů, které obdrží v průběhu trvání Smlouvy. Akademie bude osobní údaje zpracovávat v souladu s právními předpisy. Akademie deklaruje, že poskytování veškerých osobních údajů Studenta případným dalším zpracovatelům osobních údajů za účelem zpracování je v souladu s platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Podrobné informace o účelech zpracování, kategoriích osobních údajů, získávání osobních údajů, právních titulech zpracování, jakož i o jednotlivých právech subjektů údajů jsou k dispozici v informacích o zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na webové prezentaci Akademie, popř. Akademie informace o zpracování osobních údajů poskytne Studentovi na jeho žádost.
  • 9.3. Akademie není ve vztahu ke Studentovi vázána kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) Občanského zákoníku.
  • 9.4. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení Studenta plní Akademie prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  • 9.5. Student souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení Akademie na elektronickou adresu. Nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení může Student projevit při uzavírání Smlouvy nebo kdykoliv v průběhu trvání Smlouvy nebo po jejím skončení.
  • 9.6. Student, který není spotřebitelem na sebe bere nebezpečí změny okolností a vylučuje se aplikace ustanovení § 557, § 1793, § 1931 druhá věta a § 1950 Občanského zákoníku.
  • 9.7. Podrobné informace dle § 1820 občanského zákoníku Akademie sděluje prostřednictvím svých webových stránek.
  1. Změna VOP
  • 10.1. Smluvní strany souhlasí s tím, aby Akademie měnila znění těchto VOP v souladu s ustanovením § 1752 Občanského zákoníku. Akademie je v přiměřeném rozsahu oprávněna jednostranně tyto VOP změnit. Akademie je vždy povinna Studenta o změně VOP informovat, když postačuje oznámení prostřednictvím Webové aplikace nebo emailu.
  • 10.2. Akademie je oprávněna měnit tyto VOP nebo stanovit jiná práva a povinnosti v průběhu trvání Kurzu. Student je oprávněn odmítnout změnu těchto VOP a v takovém případě je Akademie oprávněna zrušit přístup do Webové aplikace.
  • 10.3. Akademie je oprávněna stanovit v průběhu poskytování služeb jiné podmínky pro absolvování Kurzu nebo povinnosti Studenta, pokud to bude nezbytné pro splnění povinností vyžadovaných právními předpisy, bezpečnost osob a ochrana zdraví zúčastněných osob, popř. ochrana majetku, osobních údajů či jiných okolností. V případě stanovení nových podmínek pro absolvování Kurzu nebo povinností Studenta, je Student oprávněn Smlouvu vypovědět a Akademie v takovém případě vrátí Kurzovné po započtení vzniklých nákladů. Student nemá nárok na vrácení Kurzovného, pokud budou stanoveny přiměřené nové podmínky či povinnosti Studenta, které jsou nezbytné pro řádné absolvování kurzu nebo se jedná o změny v důsledku změny právních předpisů.
  • 10.4. Nevypoví-li Student svůj smluvní vztah s Akademií ve lhůtě do 15 pracovních dní ode dne doručení informace o změně obsahu VOP ze strany Akademie anebo neodmítne-li nové znění VOP v uvedené lhůtě, má se zato, že s novým zněním VOP souhlasí.
  • 10.5. Rozsah změn není omezen předvídatelnými důvody a důvody spočívajícími ve změně osobních či majetkových poměrů.
  1. Závěrečná ujednání
  • 11.1. Smlouva nabývá platnosti i účinnosti podpisem obou Smluvních stran.
  • 11.2. Veškerá korespondence související se Smlouvou bude na základě oboustranného ujednání Smluvních stran doručována písemně, a to buď elektronickou poštou, Webovou aplikací nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb anebo osobně proti písemnému potvrzení o převzetí. Zásilka je považována za doručenou v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty, v případě Webové aplikace okamžikem umožnění seznámení se se zpráva ve Webové aplikaci a v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo v České republice zavedenou kurýrní službou buď jejím převzetím nebo odmítnutím přijetí zásilky ze strany adresáta anebo uplynutím úložní doby v případě, že zásilka nebyla převzata ze strany adresáta.
  • 11.3. Smlouvu lze měnit pouze se souhlasem obou Smluvních stran, a to písemnými dodatky v listinné nebo elektronické podobě. Odkaz Studenta či Plátce kurzu na jiné všeobecné obchodní podmínky nejsou bez výslovného souhlasu Akademie součástí Smlouvy.
  • 11.4. Smlouva a vztahy jí založené se řídí právním řádem České republiky. Smlouvou neupravená práva a povinnosti Smluvních stran a jejich vzájemné vztahy se řídí Občanským zákoníkem. Ustanovení VOP, která jsou v rozporu s ustanoveními o ochraně spotřebitele, se vztahují pouze na smluvní vztahy mezi Akademií a osobou, která není v pozici spotřebitele.
  • 11.5. Smluvní strany souhlasí s elektronickým uzavřením Smlouvy a s elektronickou archivací VOP.
  • 11.6. Smluvní strany níže svým podpisem stvrzují, že si Smlouvu před jejím podpisem přečetly, s jejím obsahem zcela souhlasí, a tato je sepsána podle jejich pravé a skutečné vůle, srozumitelně a určitě, nikoli v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek.

Platnost VOP od  1.4.2024

 

 

VZOROVÉ POUČENÍ A VZOR ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PRO SPOTŘEBITELE, POKUD SMLOUVA BYLA UZAVŘENA MIMO OBVYKLÉ OBCHODNÍ PROSTORY

Vzorové poučení o právu odstoupit od smlouvy:

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1. Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2. Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy.

1.3. Pro účely uplatnění práva odstoupit od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat obchodní společnost MS Academy s.r.o., IČ 17855691, DIČ: CZ17855691, se sídlem Karlovo náměstí 292/15, Nové Město, 120 00 Praha 2, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 377892 formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného poštou nebo datovou zprávou či e-mailu). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1. Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

2.2. Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začaly během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: MS Academy s.r.o., IČ 17855691, DIČ: CZ17855691, se sídlem Karlovo náměstí 292/15, Nové Město, 120 00 Praha 2, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 377892

- Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy ze dne …………………. týkající se následujícího kurzu/vzdělání:

- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

- Adresa spotřebitele/spotřebitelů

- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

-Datum

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.